barfota

mina fötter är fria, tårna spretar lite mer efter sommarens barfotadans i gräs och grus och jag låter bilden av bara fötter ligga i ögonvrån för det hjälper mig att minnas dagar av rymd, dagar av samtal med min femåring som ser världens alla små perspektiv och inte missar varken myror eller myggor, han stannar upp om han får en idé och berättar genast om den - spontan och kreativ låter han omvärlden få veta vad just han tänker på, och jag vill minnas detta för nästa sommar då är han en sexåring och då har vi flyttat in i en ny fas av hans liv och då ser hans värld annorlunda ut

Kommentarer
Postat av: Klas

Mors! Jo, augusti har varit välfylld. Övriga sommarplaner sträckte sig till Norge i väster, men blev Bollnäs... Och till Ö-vik i norr, men blev Bjuråker. Hälsa mor & far & co.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback