jag gör en del försök

jo, jag gör faktiskt en del försök för att veta om det går, jag tänker att det är enda sättet och ibland försöker jag flera gånger, och då funderar jag på när försöken övergår till träning och övning, är det när man gjort mer än tre försök, då börjar man istället öva sig och så håller man på med det ett tag och jag undrar när jag faktiskt kan något, min bilskolärare som var väldigt bra  - han lyckades lära mig att köra bil och när jag fick mitt körkort sa han "det tar 7 år att bli en bra förare", 7 år - det kanske är den tid man behöver inte bara för att kunna något utan för att faktiskt bli bra på något, och det är väl då som man känner att man behärskar den kunskap man erövrat, och då är det väl läge att lära sig något nytt - och om jag nu tänker skrivande, så är sätten och teknikerna så många så utvecklingspotentialen för var och en är enorm, därför kära läsare om du tycker att mina två senaste dikter inte riktigt fungerar så beror det på att jag gjort två försök att skriva på ett nytt sätt - jag får se om jag tar steget och börjar öva mig på detta, i så fall är det åtminstone 7 år kvar innan jag är framme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback